lördag, december 23, 2006

Dagen före dopparedagen..

Ja då är man där igen, dagen före dopparedagen. Alltså är det julafton imorgon, otroligt vad tiden går fort! Har säkert sagt det tusentals gånger nu. Skall slå in lite julklappar sen, och fixa till de torkade äppleskivorna och apelsinskivorna. Tänkte sätta i granriset jag fixade till igår. Tjusigt!


Här är riset som det ser ut just nu:




Skall försöka lägga ut en bild sen om jag lyckas dekorera det snyggt *skratt*

---------------------
Orkar inte fota dekorationen, blev inte så bra som mitt självförtroende sa ;)

Beställde just Too Faced Lip Injection från asos. Hoppas det hinner komma innan nyår, hade varit kul med lite fylliga läppar till festligheterna! Skall försöka shoppa nya kläder till nyår också, känner för att köra guld och svart, som jag hade tänkt göra förra året.. men då blev det svart och grönt *skratt* Låter fulare än vad det var. Kör jag inte guld blir det kanske leopard. Är lite sugen på något silke också..hrm.. mina planer brukar alltid ändras. Vi får se..

Skall äta lite mat nu, bara lite. Blir säkert en del gott imorgon, så jag spar mig hellre. Passade på att äta lite chips igår också, får njuta innan det är dags för nyårslöftet. Det kommer bli så kämpigt!

Kram på er alla och jätte GOD JUL!







0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida