onsdag, december 27, 2006

Onödigt köp?

Igår råkade jag köpa en ny mobil. Var i Kungälv och skulle shoppa lite, så skulle jag ringa min gode vän Lisa och höra om hon kunde ta städningen nästa vecka på bion.. så hängde mobilen sig som vanligt (köpte den i sommras och den funkar inte!!) Då kom det fram en tjej till mig från telenor och började babbla. Jag tänkte wtf! Jag skall ha en ny mobil. Ganska onödigt känner jag idag.. men den är mycket bättre än min gamla tröga mobil.

Igår kom Anton. Fick min julklapp..en ROSA iPOD!! Im soo lucky!!!!! Den kommer användas på mina framtida morgonpromenixar. Och på tåget på fredag till Halmstad.. yeey!! :D Bästa presenten ever ju.

Min nya mobil plus iPod, tjusiga va?!


Min gamla mongolidmobil.. köp inte en sån









2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vaa?? Är din guld-mobil dålig??

Min är jättebra! I LOVE IT!

22:51  
Anonymous Anonym sa...

Jaha, man är i shoppar tagen minsann.. Jo men det är klart du med ska köpa dig en snygg almanacka!
Här kommer länken:
http://www.paulanders.com/alma/index.html

Men du, dom rosa är slut ;-)
Mohaahaaa...
kramen!

15:22  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida