tisdag, januari 02, 2007

Gott Nytt År!!

Gott nytt år på er folks!

Vår nyår var jättebra! Käkade massa surre (sushi) och sjöng Singstar tills halsen var så hes att jag inte kunde prata. Med dricka, god mat och trevligt sällskap blir vilken fest som helst bra! Vi hade kanoners!

Här kommer lite bilder, inga bra dock.. Ska be Magnus skicka bilderna han tog. Min kamera har dött. Jag fann den i en pöl med champagne. Hans liv gick inte att rädda -Det är sorg i huset, i två år fick vi leva tillsammans.. sen försvann han från mig. Jag vet inte vad jag skall säga eller ta mig till. Tack för ett fint liv tillsammans min älskade vän! Du kommer vara saknad! RIP my love!

Me before party.. innan man såg fördjävlig ut mao.



All god sushi, LOVE!!



Här sitter Winberg och sjunger Singstar.









1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vacker som attan som vanligt Mikka!

11:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida